کد خبر: ۹۶۸۰۳۸
تاریخ انتشار: ۰۹ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۱:۵۵
تعداد بازدید: ۸۲
هافبک جدید تیم ملی پیراهن ستاره خط حمله ایران را مقابل ترکمنستان بر تن کرد.

به گزارش خبرداغ به نقل از  خبرآنلاین؛ تیم ملی فوتبال ایران در دو دیدار اخیرش در مرحله مقدماتی جام جهانی مقابل ترکمنستان که در یک هفته گذشته انجام داد و دو پیروزی به دست آورد، با دو شماره 20 متفاوت در زمین حاضر شد و یک بازیکن تازه وارد پیراهن ستاره خط حمله و غایب تیم را بر تن کند.

به نقل از ورزش سه سردار آزمون در دیدار رفت مقابل ترکمنستان که حضور ثابت در ترکیب تیم ملی داشت و موفق به گلزنی شد، به دلیل آسیب دیدگی در دقایق پایانی نیمه نخست از زمین بیرون رفت و بازی برگشت در عشق‌آباد را از دست داد ولی پیراهن او به یک بازیکن دیگر سپرده شد.

2004918

محمد قربانی که برای نخستین بار فرصت بازی ملی پیدا کرده و در ترکیب تیم ایران در مسابقه برگشت مقابل ترکمنستان قرار گرفته بود، با شماره پیراهن 20 که متعلق به سردار آزمون بود، در زمین حاضر شد و در میانه میدان بازی کرد.

قربانی که پس از یک سال و نیم حضور موثر در سپاهان مورد توجه اورنبورگ روسیه قرار گرفت و در نقل و انتقالات زمستانی راهی این تیم شد، پس از انجام دو بازی و زدن یک گل به اسپارتاک مسکو به اردوی تیم ملی رسید و اولین بازی خود را با پیراهن 20 پشت سر گذاشت.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: